"לא רדפנו את הרב עובדיה" • בן גביר דורש מאבידן חצי מליון

שלמה בן יוסף 2 Comment on "לא רדפנו את הרב עובדיה" • בן גביר דורש מאבידן חצי מליון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מילים יקרות: "לא יכולתי שלא למחות שאותו אדם ברוך מרזל וחבריו למחנה אליהם הוא משתייך… אני חושב שאדם שרדף את הרב עובדיה הוא והמחנה שלו…". השורה הזו שיצאה מהפה של יהודה אבידן בשידור כאן ברדיו קול חי עלולה לעלות לו הרבה כסף.

עו"ד איתמר בן גביר כמייצגם של ד"ר בן ארי וברוך מרזל שלח היום לאבידן מכתב התרעה לפני הליכה למשפט ובו הוא דורש התנצלות ופיצוי כספי של חצי מליון ש"ח.

בתוך הדברים כותב בן גביר לאבידן כי " מרזל קטע אותך ואמר בצורה מפורשת 'אתה משקר, אני אתבע אותך דיבה', אך לא חזרת בך מהדברים הקשים. אין ספק שיש בדברים שפרסמת משום לשון הרע. מרשיי ואני מעולם לא הפגנו מול הבית של הרב עובדיה יוסף, ויש בדברים שקר גמור ופגיעה בשמנו הטוב, ביזית אותנו וגרמת לנו עגמת נפש רבה ונזק כבד. על כן אני מבקש פונה אליך בטרם הגשת התביעה ודורש, פיצוי על סך חמש מאות אלף שקל, נציין כי לדעתי סכום הנזק שנגרם גבוה פי כמה אך מטעמי פשרה נסכים לפיצוי בסכום זה בכדי לפתור את המחלוקות מחוץ לבית המשפט".

יהודה אבידן אמר לאתר קול חי כי קבוצת הקיצונים הנ״ל רדפה את תנועתו של מרן במשך שנים.  ניסיונם הנלוז להשתמש בשמו של מרן כעת לאחר פטירתו היא ביזוי זכרו ומורשתו של מרן.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שיהודה אבידן ישים מחסום לפיו. הגיע הזמן